Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
У разі відсутності механічних пошкоджень, Ви можете обміняти товар у повній комплектації. Для цього Вам потрібно: 1. Укомплектувати отриманий товар належним чином 2. Надіслати посилку транспортною компанією "Нова Пошта" за наступною адресою: м. Київ, Відділення №383 (до 30 кг): вул. Парково-Сирецька, 15А. Вказати номер телефону одержувача: +380 99 343 99 90. ПІБ одержувача: Лінник Юрій Олександрович. В описі відправлення Вам потрібно буде вказати "Повернення відправлення на замовлення (в описі отриманої посилки буде вказано номер замовлення)". Оплата доставки здійснюється за Ваш рахунок. Надсилати без післяплати 3. Після відправлення повідомте менеджеру ТТН номер надісланої Вами посилки. 4. Після отримання Нами посилки, протягом 3 робочих днів буде здійснено повернення коштів. Зверніть увагу: електричні запчастини (замки, модулі, тени, конфорки і т.д. обміну та поверненню не підлягають після установки в прилад).
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.